.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پیشگیری از منکرات مهمترین وظیفه ستاد امر به معروف است
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران هدف ستاد را دستگیری از افراد دانست نه مچ گیری و گفت: مهمترین وظیفه ما پیشگیری از وقوع منکرات است.

به گزارش شمال نیوز، مهرداد محمدی در دیدار شهردار ساری با اشاره به تأکیدات ریاست ستاد استان عنوان کرد، مهمترین وظیفه ما پیشگیری از وقوع منکرات و در حقیقت دستگیری از اشخاص حقیقی و حقوقی است نه مچ گیری از آنان.

وی ستاد را از جمله نهادهای انقلابی ذیل رهبری خواند و افزود: احیای فریضتین امر به معروف و نهی از منکر در تمامی شئون و با توجه به مقتضیات زمان در دستور کار این ستاد قرار دارد.

محمدی با تاکید بر اینکه ستاد به هیچ عنوان به دنبال برجسته سازی منکرات در جامعه نیست، افزود: وظیفه راهبردی ما این است تا با اقدامات مؤثر تلاش کنیم، فرهنگ مسئولیت پذیری و عدم بی تفاوتی در جامعه را نهادینه سازی کنیم.

وی با بیان این مطلب که شهرداری نقش به سزایی در این فرهنگ سازی دارد، گفت: قانون گذار هم با توجه به ظرفیت‌های شهرداری، در حوزه آموزش، ترویج و عمومی سازی این فریضتین وظایفی را برای این مجموعه معین کرده است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران بیان کرد: شهرداری‌ها از جمله مجموعه‌های خدمات رسان هستند که با ارائه خدمت مناسب، به موقع و صادقانه به مردم می‌تواند موجب امیدآفرینی در جامعه و خوشبینی مردم نسبت به مجموعه حاکمیت باشند.

محمدی به بیانات حضرت آیت الله محمدی لائینی ریاست ستاد استان در خصوص مازندران سالم و پیشرفته اشاره و تصریح کرد: ایشان همواره به پرسنل تحت مدیریت خودشان تاکید دارند موضوع اخلاق را در اجرای مأموریت‌ها مدنظر قرار دهند و به دنبال پیشگیری از وقوع منکرات و دستگیری از افراد باشند تا مچ گیری.

این مسئول به برنامه ریزی های ستاد به منظور تشکیل و راه اندازی تشکل‌های مردمی تخصصی در حوزه امر به معروف و نهی از منکر اشاره و اظهار داشت: به عنوان مثال گروه‌های تخصصی تفریحات سالم می‌توانند در اجرای برنامه‌های شاد و مفرح که شهرداری برای ایجاد شور و نشاط اجتماعی در شهر برگزار می‌نماید کمک‌ها بسیار خوبی را به این مجموعه داشته باشند./مهر

 

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.045 seconds.